Alle voordelen van STYKKER op een rijtje
Voor je gemak hebben we alle belangrijke voordelen van STYKKER voor je op een rijtje gezet.
Alles-in-één-document
Verwerk, verantwoord én factureer uren, kilometers, kosten en je verkochte producten & diensten in één simpel te gebruiken Excel-sjabloon
Maximaal 10 cellen vullen in één tabel
Richt STYKKER eenmalig in met gegevens van je klanten, producten & diensten, projecten en medewerkers. Verwerk vervolgens alle informatie in één enkele tabel (maximaal 10 cellen per gebeurtenis).
Geschikt voor meerdere jaren
STYKKER is geschikt voor meerdere jaren. Je kunt gewoon door blijven werken in hetzelfde document. Wijzig simpelweg het jaartal in de diverse rapportages.
Geen dubbele invoer
Je hoeft gegevens niet dubbel in te voeren. Als je de gebeurtenissen (gewerkte uren, gereden kilometers, verkochte producten etc.) hebt geregistreerd dan kun je alle documenten maken: van urenstaat tot factuur en rapportage.
Alle documenten zijn direct klaar
Facturen, maand- en weekstaten en rapportages maken is gemakkelijk. Selecteer simpelweg een factuurnummer en je factuur met urenstaat is direct klaar.
Doornummering van facturen bij jaarwisseling
Wettelijk moet je facturen doorlopend nummeren. Het is vaak handig om dit nummer vooraf te laten gaan door het jaartal waar de factuur betrekking op heeft. Dankzij de handige factuur prefix is dit mogelijk in STYKKER. Bijvoorbeeld: 20170532, 20180533, 20180534
13 uitgebreide rapportages
STYKKER helpt je met het analyseren van je gewerkte uren, gereden kilometers en verkochte producten & diensten dankzij 13 uitgebreide rapportages.
Eenmalige betaling. Geen duur abonnement
Bespaar honderden euro’s op software abonnementen. STYKKER is een voordelige keuze voor het verwerken, verantwoorden en factureren van je uren, kilometers en verkopen. Je betaalt slechts een eenmalig bedrag en zit dus niet vast aan een duur maandabonnement.
30 dagen geld-terug-garantie
We hebben zo veel vertrouwen in onze producten dat we jou een 30 dagen niet-goed-geld-terug-garantie geven. Wij nemen al het risico, zodat jij dat niet hoeft te doen. Natuurlijk willen we graag weten waar je moeite mee hebt. Laat het ons weten en we helpen je graag verder…
Werken met software die je al bezit
STYKKER werkt met standaard business software die je hoogstwaarschijnlijk al op je computer staat: Microsoft Excel.
Ultieme flexibiliteit
Met STYKKER kun je zo’n beetje alles instellen naar je eigen wensen. Denk aan: je bedrijfsgegevens, btw-tarieven, jaren, eenheden, feestdagen, urensoorten en – categorieën. Maar ook klanten, producten & diensten, medewerkers en projecten.
Simpel in gebruik
STYKKER is simpel in gebruik en gemakkelijk te begrijpen. Je hoeft alleen maar een tabel te vullen en je keuzes te maken.
Ongelimiteerde transacties
Het aantal regels dat je kunt verwerken is ongelimiteerd, maar voor praktische doeleinden hebben we 2.000 regels gemaakt. Neem contact op met de helpdesk als je meer nodig hebt.
Ondersteuning van ons vriendelijke team
Ons ondersteuningsteam staat voor je klaar via e-mail, chat of helpdesk om je te helpen met eventuele problemen die je ondervindt met STYKKER.
Over